FAQs

Frequently Asked Questions


Ja, dat kan zeker. Maak hiervoor een afspraak in één van onze showrooms. Enige spelregel hiervoor is dat je minimaal 75 dezelfde kerstpakketten (of een minimale orderwaarde van €2500 euro) bij ons bestelt. Na 1 november zijn onze showrooms gesloten. Het is dan nog wel mogelijk om zelf een kerstpakket samen te stellen in één van onze Sligro vestigingen. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden in een Sligro vestiging.
Uiteraard kun je onze brochure hier ook digitaal bekijken. Klik hier om de brochure online te bekijken.
Bij het zelf samenstellen van je kerstpakket in onze showroom is het toevoegen van een wenskaart geen enkel probleem. Een wenskaart toevoegen in de kerstpakketten van onze Sligro Huisselectie is in sommige gevallen ook mogelijk. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 0800-5377872 of mail naar kerstpakketten@sligro.nl.
Bezorging is zeker mogelijk. Hiervoor geldt een minimale orderwaarde van € 500,- ex. BTW Ben je al Sligro klant? Dan gelden er wellicht andere spelregels. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 0800-5377872 of mail naar kerstpakketten@sligro.nl. Uiteraard kun je ook contact opnemen met jouw Sligro Bezorgservice-vestiging.
De kerstpakketten worden keurig en zorgvuldig op (wegwerp)pallets geplaatst, strak in krimpfolie gewikkeld en voorzien van een duidelijke pakbon. Afgeleverd op het bezorgadres dat door jou is doorgegeven bij je bestelling.
Ja dat kan zeker. Zodra jouw bestelling bij ons binnen is gekomen, neemt de betreffende Sligro vestiging contact met je op. Je bestelling wordt dan geverifieerd en je maakt een afspraak met de vestiging voor het ophalen.
Op dit moment zijn we druk bezig met het samenstellen van de nieuwe pakketten voor 2019. Neem contact met ons op voor meer informatie via onze klantenservice op telefoonnummer 0800-5377872 of kerstpakketten@sligro.nl.
Het leveren van pakketten in het buitenland binnen de Benelux is mogelijk. Het kan zijn dat hiervoor extra kosten in rekening worden gebracht. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 0800-5377873 of mail naar kerstpakketten@sligro.nl.  Wil je een pakket laten bezorgen buiten de Benelux? Wij kijken graag met je mee wat de mogelijkheden zijn.
Wij geven een 100% tevredenheidsgarantie. Indien een artikel uit een kerstpakket defect of beschadigd is dan zullen wij dit snel kosteloos vervangen. In elk pakket zit onze kaart met Sligro Kwaliteitsgarantie. Op deze kaart staat het telefoonnummer van onze servicedesk: 0800-5377872 of mail naar service@kerstpakketdesk.nl
Een bestelling plaats je eenvoudig door het kiezen van je kerstpakket uit de Sligro Huisselectie.- Filter en selecteer eenvoudig op thema of budget met de filteropties aan de linkerkant van de pagina.- Kies vervolgens het kerstpakket naar je wens en geef het aantal pakketten op dat je wilt bestellen. De pakketten verschijnen nu automatisch in je winkelmand.- Klik vervolgens op 'bestel nu'.- Je krijgt nu een overzicht van je bestelling, waarin je het aantal kerstpakketten kunt controleren, aanpassen en gegevens in kunt vullen.- Klik op ‘bestelling afronden’ en je ontvangt direct een e-mail met de bevestiging van je bestelling.- Betalen gaat per factuur of je rekent af bij levering. Meer informatie lees je onder het kopje ‘betalen’.
Onze kerstpakketten kunnen besteld worden tot een week voor Kerst. Mits de kerstpakketten voorradig zijn.
Nee, je hoeft niets vooraf te betalen. Je betaalt pas bij het afhalen van je kerstpakket(ten). Worden je kerstpakketten via onze Sligro Bezorgservice bezorgd? Dan is de betaling in overleg.