FAQs

Frequently Asked Questions


Je hebt geen Sligro-pas nodig als je een bestelling wilt plaatsen. Voor een afspraak in onze showroom is een Sligro-pas ook niet nodig. Voor het plaatsen van een bestelling online of via één van onze vestigingen heb je wel een Sligro-klantnummer nodig. Dit is snel en eenvoudig geregeld! Op het moment dat je een bestelling geplaatst hebt zetten wij dit automatisch in werking voor je. Hier hebben wij alleen je KvK-nummer voor nodig.
Ja, het is ook mogelijk om je bestelling telefonisch aan ons door te geven. Je kunt op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur contact met ons opnemen via telefoonnummer 0800-5377872. Onze medewerkers helpen je graag met bestellen!
Je kunt al vanaf 1 kerstpakket via onze website bestellen. Je bestelling staat dan binnen 1 werkdag voor je klaar in de vestiging. Je hoeft vooraf niets te betalen. Afrekenen doe je bij het afhalen van je bestelling. Bezorgen is uiteraard ook mogelijk. Meer informatie hierover vind je onder het kopje ‘bezorgen’.
Indien een pakket op onze website op ‘uitverkocht’ staat kan het zijn dat dit pakket nog wel in onze Sligro-vestigingen beschikbaar is. Afhankelijk van de gewenste aantallen is hiervoor nog iets te regelen. Neem contact op met onze klantenservice via 0800-5377872 of mail naar kerstpakketten@sligro.nl.
Het is uiteraard altijd mogelijk om een extra bestelling via onze website te plaatsen. Doe je dit liever telefonisch? Ook dat kan. Neem contact op met onze klantenservice via 0800-5377872. Wij kunnen dan meteen kijken of we je lopende bestelling aan kunnen passen aan de nieuwe aantallen.
Dit is afhankelijk van hoeveel tijd er tussen je bestelling en wijziging zit. Wil je een bestelling wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via 0800-5377872, of mail naar kerstpakketten@sligro.nl. Wij zullen er alles aan doen om je wijzigingen mogelijk te maken.
Neem voor annuleringen van kerstpakketten zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via 0800-5377872 of mail naar kerstpakketten@sligro.nl. Wij gaan dan ons uiterste best doen om je bestelling te annuleren.
Na het bestellen van je kerstpakketten ontvang je altijd per e-mail een orderbevestiging. Je bestelling is dan goed bij ons binnen gekomen. Geen e-mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0800-5377872 of mail naar kerstpakketten@sligro.nl.
Onze showrooms zijn - op afspraak - geopend tot eind november 2019. Je kunt hier samen met je verkoopadviseur een kerstpakket samenstellen als je minimaal 75 dezelfde kerstpakketten bestelt of een minimale orderwaarde hebt van €2500 euro. Bel onze klantenservice voor het maken van een afspraak via 0800-5377872 of neem contact op met één van de showrooms.