Menu

Veelgestelde vragen

Filter op categorie:

Bestellen

  • Hoe doe ik een bestelling?

    Een bestelling plaats je eenvoudig door het kiezen van je kerstpakket uit de Sligro Huisselectie.

    – Filter en selecteer eenvoudig op thema of budget met de filteropties aan de rechterkant van de pagina.

    – Kies vervolgens het kerstpakket naar je wens en geef het aantal pakketten op dat je wilt bestellen. De pakketten verschijnen nu automatisch in je winkelmand.

    – Klik vervolgens op ‘bestel nu’.

    – Je krijgt nu een overzicht van je bestelling, waarin je het aantal kerstpakketten kunt controleren, aanpassen en gegevens in kunt vullen.

    – Klik op ‘bestelling afronden’ en je ontvangt direct een e-mail met de bevestiging van je bestelling.

    – Betalen gaat per factuur of je rekent af bij levering. Meer informatie lees je onder het kopje ‘betalen’.

  • Tot wanneer kan ik kerstpakketten bestellen?

    Je kunt nog een bestelling plaatsen tot 17 december 2018. Wees er wel snel bij, want hierbij geldt op is op. Wil je na 17 december nog een kerstpakket bestellen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

  • Heb ik een Sligro-pas nodig?

    Je hebt geen Sligro-pas nodig als je een bestelling wilt plaatsen. Voor een afspraak in onze showroom is een Sligro-pas ook niet nodig.
    Voor het plaatsen van een bestelling online of via één van onze vestigingen heb je wel een Sligro-klantnummer nodig. Dit is snel en eenvoudig geregeld! Op het moment dat je een bestelling geplaatst hebt zetten wij dit automatisch in werking voor je. Hier hebben wij alleen je KvK-nummer voor nodig.

  • Kan ik ook telefonisch kerstpakketten bestellen?

    Ja, het is ook mogelijk om je bestelling telefonisch aan ons door te geven. Je kunt op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur contact met ons opnemen via telefoonnummer 0800-5377872. Onze medewerkers helpen je graag met bestellen!

  • Wat is de minimale bestelhoeveelheid?

    Je kunt al vanaf 1 kerstpakket via onze website bestellen. Je bestelling staat dan binnen 1 werkdag voor je klaar in de vestiging. Je hoeft vooraf niets te betalen. Afrekenen doe je bij het afhalen van je bestelling. Bezorgen is uiteraard ook mogelijk. Meer informatie hierover vind je onder het kopje ‘bezorgen’.

  • Als een pakket is uitverkocht wordt het dan nog bijgemaakt?

    Indien een pakket op onze website op ‘uitverkocht’ staat kan het zijn dat dit pakket nog wel in onze Sligro-vestigingen beschikbaar is. Afhankelijk van de gewenste aantallen is hiervoor nog iets te regelen. Neem contact op met onze klantenservice via 0800-5377872 of mail naar kerstpakketten@sligro.nl.

  • Kan ik nog bijbestellen?

    Het is uiteraard altijd mogelijk om een extra bestelling via onze website te plaatsen. Doe je dit liever telefonisch? Ook dat kan. Neem contact op met onze klantenservice via 0800-5377872. Wij kunnen dan meteen kijken of we je lopende bestelling aan kunnen passen aan de nieuwe aantallen.

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

    Dit is afhankelijk van hoeveel tijd er tussen je bestelling en wijziging zit. Wil je een bestelling wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via 0800-5377872, of mail naar kerstpakketten@sligro.nl. Wij zullen er alles aan doen om je wijzigingen mogelijk te maken.

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

    Neem voor annuleringen van kerstpakketten zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via 0800-5377872 of mail naar kerstpakketten@sligro.nl. Wij gaan dan ons uiterste best doen om je bestelling te annuleren.

Betalen

  • Moet ik mijn bestelling meteen afrekenen?

    Nee, je hoeft niets vooraf te betalen. Je betaalt pas bij het afhalen van je kerstpakket(ten). Worden je kerstpakketten via onze Sligro Bezorgservice bezorgd? Dan ontvang je een factuur met betalingstermijn van 8 dagen na levering.

Bezorgen

  • Is bezorging van mijn kerstpakketten mogelijk?

    Bezorging is zeker mogelijk. Hiervoor geldt een minimale orderwaarde van € 500,- ex. BTW Ben je al Sligro klant? Dan gelden er wellicht andere spelregels. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 0800-5377872 of mail naar kerstpakketten@sligro.nl. Uiteraard kun je ook contact opnemen met jouw Sligro Bezorgservice-vestiging.

  • Hoe worden de kerstpakketten aangeleverd?

    De kerstpakketten worden keurig en zorgvuldig op (wegwerp)pallets geplaatst, strak in krimpfolie gewikkeld en voorzien van een duidelijke pakbon. Afgeleverd op het bezorgadres dat door jou is doorgegeven bij je bestelling.

  • Kan ik mijn kerstpakketten ook in een Sligro vestiging afhalen?

    Ja dat kan zeker. Zodra jouw bestelling bij ons binnen is gekomen, neemt de betreffende Sligro vestiging contact met je op. Je bestelling wordt dan geverifieerd en je maakt een afspraak met de vestiging voor het ophalen.

  • Wat is de uiterste leverdatum?

    De uiterste lever- of ophaaldatum is 24 december 2018. Wees er snel bij, want op is op.

  • Is bezorging in het buitenland mogelijk?

    Het leveren van pakketten in het buitenland binnen de Benelux is mogelijk. Het kan zijn dat hiervoor extra kosten in rekening worden gebracht. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 0800-5377873 of mail naar kerstpakketten@sligro.nl.  Wil je een pakket laten bezorgen buiten de Benelux? Wij kijken graag met je mee wat de mogelijkheden zijn.

Overige vragen

  • Kan ik ook zelf een kerstpakket samenstellen?

    Ja, dat kan zeker. Maak hiervoor een afspraak in één van onze showrooms. Enige spelregel hiervoor is dat je minimaal 75 dezelfde kerstpakketten (of een minimale orderwaarde van 2500 euro) bij ons bestelt. Na 1 november zijn onze showrooms gesloten. Het is dan nog wel mogelijk om zelf een kerstpakket samen te stellen in één van onze Sligro vestigingen. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden in een Sligro vestiging.

  • Kan ik de kerstpakketten brochure via de website bestellen?

    Uiteraard kun je onze brochure hier ook digitaal bekijken. Klik hier om de brochure online te bekijken.

  • Kan ik een wenskaart toevoegen aan mijn pakket?

    Bij het zelf samenstellen van je kerstpakket in onze showroom is het toevoegen van een wenskaart geen enkel probleem. Een wenskaart toevoegen in de kerstpakketten van onze Sligro Huisselectie is in sommige gevallen ook mogelijk. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 0800-5377872 of mail naar kerstpakketten@sligro.nl.

  • Mijn kerstpakket is beschadigd of ik ben niet tevreden. Wat nu?

    Wij geven een 100% tevredenheidsgarantie. Indien een artikel uit een kerstpakket defect of beschadigd is dan zullen wij dit snel kosteloos vervangen. In elk pakket zit onze kaart met Sligro Kwaliteitsgarantie. Op deze kaart staat het telefoonnummer van onze servicedesk: 0800-5377872 of mail naar service@kerstpakketdesk.nl